Thursday 31 January 2013

Νούμερο.


Δουλειά, διάβασμα, έλλειψη ύπνου...να προλάβω την εργασία για το UNI, να προετοιμαστώ για τους Ευρωπαίους auditors, να κανονίσω το monthly meeting με τα μαναgeράκια, και νά χω να ετοιμάσω και παραδείγματα εργασιακής μου απόδοσης για το 2012.
Πφφφ...άγχος-πολύ άγχος.

Και ναι τα πρόλαβα όλα και ήρθε και η ώρα του appraisal από το αχώνευτο αφεντικό μου (και τον χαρακτηρίζω έτσι χωρίς φόβο και πάθος γιατί αφενός δε μιλάει Ελληνικά και αφετέρου δεν τον κόβω για bloggακια-και να είναι δηλαδή, μεταξύ μας, το δικό μου blog θα διαβάσει;;;).

 Το score (performance category rate Αγγλιστί) λοιπόν έχει ως εξής:
1: unsatisfactory        Κάηκες μ'άλλα λόγια...μακρυά από μας.
2: developing              Θα χρειαστείς βαζελίνη γιατί το αφεντικό θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο(και από παντού) να σε βοηθήσει να ανατρέψεις το χαμηλό score. Ξέχνα το χαβαλέ και τα tea breaks(οι φραπεδιές σπανίζουν εδώ στα ξένα).Ετοιμάσου για νέες προκλήσεις και συναρπαστικές εμπειρίες στη δουλειά μέχρι αργά...ΒΑΖΕΛΙΝΗ.
3: fully competent       Φούλι, όχι χαζά. Το κατέχεις το πράγμα και το αφεντικό,οσο αχώνευτο και να ναι, σε εμπιστεύεται.
4: exceeds requirements Δεν παίζεσαι, αποδίδεις πέραν του δέοντος.Σε αναγνωρίζει όχι μόνο το μικρό αφεντικούλι (το αχώνευτο) αλλά και τα μεγάλα μυαλά της εταιρίας.

Έτσι από χθές είμαι περήφανη και καυχιέμαι ότι....
" I AM NUMBER FOUR "
Και λέω να μην το πολυαναλύσω και συνειδητοποιήσω ότι απλά είμαι malakas με κράνος, μιάς και η τιμή δε συνοδεύεται και από μισθολογική αύξηση, αλλά να χαρώ την αναβάθμισή μου από ΝΟΥΜΕΡΟ σε ΨΩΝΙΟ.





No comments:

Post a Comment